Njoftohen të gjithë personat e evidentuar si të papunë të cilët janë të interesuar për t’u përfshirë në Programin – Punë e dobishme komunale, të punojnë me kohë të pjesshme për 9 (nëntë) muaj për të fituar aftësi dhe për të hyrë gradualisht në tregun e punës, të aplikojnë në Agjencinë për punësim – Qendra për punësim Tetovë.
NJOFTIM
Të nderuar,
Ju njoftojmë se me datë 28.01.2022 (e premte) në orën 12:00 do të zhvillohet një hulumtim online me kompanitë, në lidhje me detyrimet parafiskale të cilat iu paguhen komunave dhe pushtetit qendror.
Gjatë hulumtimit do të diskutojmë për përvojat tuaja të kaluara dhe perceptimet në lidhje me detyrimet parafiskale dhe çfarë do t’ju ndihmonte, pra çfarë duhet ndryshohet me këto detyrime për të rritur konkurrencën tuaj.
Pjesëmarrja në këtë fokus grup është krejtësisht anonime, ajo që do të thoni do të jetë vetëm për qëllime të hulumtimit dhe ne do t’i japim si rekomandime komunave për të bërë ndryshime konkrete.
Hulumtimi kryhet nga Rrjeti FISCAST, i përfaqësuar nga Instituti Finance Think nga Shkupi, AGORA, Quantum Prima dhe GLV Agro Leader, dhe është pjesë e projektit “Përmirësimi i dialogut për transparencë më të madhe financiare të komunave, me fokus në detyrimet parafiskale” mbështetur nga Bashkimi Evropian.
Ju mund t’i bashkoheni hulumtimit përmes linkut të mëposhtëm në zoom: https://us02web.zoom.us/j/82970363643
Shpallje
Projekt i financuar nga BE
Në kuadër të programës IPA Bashkëpunim ndërkufitar në mes të Republikës së Maqedonisë së Veriut dhe Republikës së Shqipërisë EuropeAid/170339DD/ACT/MK, Komuna e Vrapçishtit në partneritet me Komunën e Bogovinës, si dhe me partnerët nga Republika e Shqipërisë Bashkia Cërrik dhe shoqata Karitas për realizim sa më të suksesshëm të projektit “Mbrojtja ndërkufitare nga Zjarret – Fireshield”, Komuna e Bogovinës i fton të gjithë të interesuarit që të jenë të kyçur në aktivitetet në projektin e lartëpërmendur që t’i dorëzojnë dokumentet e nevojshme në përputhshmëri me kushtet e nevojshme për realizim të këtij projekti dhe atë për Projekt Koordinator.